Nazomeren met Bebekins

Nu we nog even konden genieten van die zalige nazomer, vond ik het toch de moeite om nog een paar stuks aan te vinken op mijn zomerklerenlijstje.

Deze stoffencombinatie - de poederroze katoen van See You At Six en de stripes van Blanche x About Blue fabrics - lag al een tijdje klaar. Alleen hadden ze nog geen bestemming gekregen. 
Die kwam er toen ik het nieuwe patroon van Bebekins zag. Een luchtig en makkelijk bloesje. Ik voegde aan het voorpand een gouden randje toe om het vlak te breken. Gecombineerd met een rimpelrokje 'uit de hand' vormde ik dit duo. 

Aan bewegingsvrijheid geen gebrek, dochterlief danst erop los.




Voor de sluiting achteraan dook ik in de knoopjesschattendoos van Liv haar overgrootmoeder, een beetje nostalgie.


Foto's binnen nemen is blijkbaar niet mijn dada. De kleuren komen niet tot hun recht. Tips zijn altijd welkom!




Stof bloesje: See You at Six

Bedankt om te komen lezen!

- Pascale -

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort