Threesaurusparty

Time flies... we mochten dit weekend reeds een 3e verjaardag vieren. Mijn kleine baby blijft niet klein en dat wou ze vieren met een heus dinosaurusfeest.

Aan decoratie geen gebrek, ze kan een hele zoo vullen met haar dino's. Maar ze wou zelf ook een dino zijn. En een mama die naait, die koopt geen kant en klaar dinopak ;-).
In het boek Pyjamaparty van Hilde Leysen staat een verkleedpyjama. Ik wist dat ik de ideale stoffen ging vinden bij Stoffen Van Leuven.

2 dagen voor haar feest begon ik er dus aan. Donderdag het patroon overtekenen, berekenen hoeveel stof ik nodig had, en 'gauw' naar de stoffenwinkel (en deze keer nam ik echt alleen mee wat ik nodig had... plus 2 rekkers voor rimpelrokjes, maar dat had ik ook echt nodig ;-D). Ik vond mooie zachte groene en roestkleurige fleece. Tegen 's avonds lag alles geknipt klaar. Van een workshop had ik nog groene rits op rol over, ik kon beginnen. Op Instagram gaf ik mijn volgers al een voorsmaakje.



Vrijdag maakte mijn machine overuren, maar het resultaat mocht er wezen. De voetjes naaide ik niet aan het pak, mijn kleine spring-in-'t-veld kennende, leek me dit iets te glad. Nu kan ze ook gewoon haar schoentjes dragen en buiten gaan (ik denk: carnaval!)




Patroon: verkleedpyjama, Pyjamaparty, Hilde Leysen
Stof: Stoffen Van Leuven






Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

Mijn eerste patroontest