Een gouden sweet sixteen

Ik had de verrassende eer mijn oudste dochter te mogen stylen voor haar sweet 16 party...
Verrassend zeg ik, want mijn 2 tieners in huis zijn wel steeds enthousiast als ik iets maak voor kleine zus, maar staan niet te springen als ik zeg dat ik iets voor hen zal maken. Een pyjama ofzo zou er nog mee doorkunnen, maar toch niets om te dragen buitenshuis?
Nu mocht het dus wel, want: weet je nog dat tulerokje voor zus met Kerst? Dat wil ik ook, in 't goud!
De vraag was daarna, wat doe je erop aan? En net op het goede moment zag ik het nieuwe Veritas magazine liggen, met op de kaft een T-shirt met open rug. De foto werd goedgekeurd en ik mocht om stof. Na een kleine beraadslaging werd zelfs mijn idee van zwarte tulerok met gouden bovenstuk goedgekeurd.




She had the time of her life!




Tulerok: pinterest
Topje: Veritas magazine nr 10

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort