Wij brengen de zomer alvast in de kleerkast

Toen ik de allereerste zonnestralen zag piepen, kwam het verlangen naar een kast vol zomerse naaisels. En dat eerste stuk moest iets speciaals hebben. Ik had een superleuk jurkje voorbij zien komen op instagram. En tot mijn geluk hing er ook een tutorial aan vast, je vindt deze hier.

Ik vond het allerschattigste zomerse stofje in mijn stash en viel terug op de mix die ik hier al maakte. Ik verlengde echter het bovenstuk zodat er plaats was voor de ruffles. Achteraan gebruikte ik knoopjes deze keer. De tutorial van Esther is heel goed geschreven en het jurkje zat relatief vlot in elkaar.

Het volgende stofje is reeds besteld, zo kan ik er nog wel een paar maken!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort