Mijn eerste Tinny

Al anderhalf jaar zat het pdf-patroon van de Tinnyjurk van Straightgrain in mijn mapje op de laptop,  een jaar geleden had ik de A4-papieren uitgeprint. Ik zag steeds de meest leuke versies op instragram voorbijkomen. Ik weet niet waarom ik het maken ervan steeds uitstelde - als ik mezelf een beetje ken, lag het waarschijnlijk aan de blinde rits ;-) - ,maar nu de eerste Tinny van onder mijn machine gerold is, zullen er nog veel volgen.

Ik vond een superleuk stofje, zoals ik de meeste van mijn stofjes vind, op een onverwacht moment, terwijl ik een andere bestelling ging afhalen. Een retro-ogend blauw stofje met madeliefjes. Ik zag er zo die eerste Tinny in, met cirkelrok en aangeknipte mouwtjes. Al moet ik er wel bij toegeven dat de blinde rits vervangen werd door een gewone :-D.







Patroon: Tinny, Straightgrain
Stof: coupon, De Geknipte Stof

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort