Lena-love

Lena, een nieuw patroon van Ikatee, ik zag er meteen een zomers zonnig jurkje in voor onze aankomende reis. Ik maakte de kleinste maat voor mijn bijna 3-jarige en ze zit als gegoten. Ik gebruikte een dun katoentje uit mijn ondertussen gekende stash. De oudste dochter vroeg of dit een kleedje uit de winkel was; een beter compliment kan ik me niet voorstellen :-). 

We waren met de familie op reis in Bulgarije en vonden op uitstap in Nessebar de perfecte achtergrond. Dus moest onze hele entourage even wachten en schoten we deze plaatjes. 


Lollo, één van de mascottes van Neckermann en Thomas Cook, mocht natuurlijk ook niet onbreken!


Als een volleerd model ;-).



Hoedje af en strikje in.


Een beetje verfrissing voor al haar inspanningen op deze warme dag, een ijsje gaat er altijd in.



Dit patroon is ook verkrijgbaar in de mama-versie! Ik heb al spijt gehad dat ik niet meteen het duopakket gekocht heb. Volgens mij zit het ontzettend goed!

Patroon: Lena, Ikatee
Stof: Veritas

Dankjewel om te komen lezen!

Laat gerust een opmerking na.

- Pascale -

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort