Zonnige zomerkleertjes

Tijd om Stof voor durf het zelvers 3 nog eens boven te halen. Deze zon vraagt om luchtige, makkelijke en mooie kleertjes.

Ik vond online een ideaal stofje voor dit weer, luchtig, fruitig, streepjes, roze,.. om op te eten, perfect voor een combi van de broekrok en de top met ronde kraag uit het gouden boek van Griet en Annick. Voor de broekrok nam ik een maatje groter zodat die wat losser viel.









Het topje kreeg zoveel bijval dat ik besloot er ook een jurkje van te maken. Hiervoor gebruikte ik het patroon van de rechtdoorjurk uit hetzelfde boek. Ik voegde beide patronen samen en kwam tot volgend resultaat.




Nog een gekke bekkie trekken... 


Pascale
- x -

Patronen: top met ronde kraag en broekrok uit Stof voor durf het zelvers 3
Stof top en broekrok: dresowka
Stof kleedje: veritas




Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort