Op de klasfoto in See You at Six

Een week op voorhand stak er een briefje in de agenda van Liv dat de schoolfotograaf kwam. Ik zou ik natuurlijk niet zijn als ik pas een dag op voorhand besloot nog "even snel" een nieuwe jurk te maken. De inspiratie kwam ook pas dan (iets van presteren en deadlines...). 

Ondertussen weten jullie wel dat ik een gigantische stapel stof liggen heb (mijn geliefkoosde stash). Ook deze stofjes van See You at Six waren nog niet verwerkt. Er was recent een nieuw patroon van Duchess & Hare uitgekomen en dat sprak me wel aan. Een soort overgooier, een jurkje die over al hun andere jurken past. 


Ik koos voor de combinatie van een licht blauw jurkje met pofmouwtjes en het roze met de wafels als overgooiertje. Dat "even snel" duurde wel iets langer dan gedacht, het werd een nachtwerkje. 


Deze foto's zijn genomen na school, toen er van mijn ochtendstrijk al niets meer te zien was. 
Liv nam haar taak als model ook iets te serieus denk ik, rechts, achter, links :-D.



Gelukkig was er ook nog tijd voor wat spielerei...


Jurk: storybookdress, Duchess & Hare, in arona blauw van See You at Six
Overgooier: Cat's Meow, Duchess & Hare, in waffle veiled pink van See You at Six



Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

Mijn eerste patroontest